Bangerhead-teamet!
Valitse kategoria

Asiakaspalvelu


Always here for you

Me Bangerheadilla opastamme sinut kauneusviidakon läpi ja autamme juuri sinulle sopivien tuotteiden valinnassa! Bangerheadilla työskentelevät kauneuden ammattilaiset ovat apunasi ja vastaavat kaikkiin tilaus- ja tuotekysymyksiisi arkisin kello 10–17. Vastaamme kaikkiin kysymyksiin arkisin aina vuorokauden sisällä. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: moi@bangerhead.fi

Usein kysyttyä

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaikamme on noin 3–5 arkipäivää.
Voinko seurata tilaustani?

Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse välilehti Tilaukset. Tilausnumeroa painamalla pääset seuraamaan tilauksesi lähetystietoja.

Tilaukseni ei löydy asiakastililtäni. Mitä teen?
Voi olla, että sinulla on kaksi erillistä asiakastiliä. Jos et löydä tekemääsi tilausta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Alennuskoodi ei toimi. Mitä teen?
Alennuskoodi täytetään sille varattuun kohtaan kassavaiheessa. Muistathan päivittää sivun koodin kirjoittamisen jälkeen! Jos koodi ei toimi, tarkista, että pienet ja suuret kirjaimet on kirjoitettu oikein. Jos koodi ei tästäkään huolimatta toimi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan palauttaa tuotteen. Mitä teen?
Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta olettaen, että tuote on alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos haluat tehdä palautuksen, pakkaa palauttamasi tuotteet huolellisesti ja lähetä palautus osoitteeseen:

Bangerhead
c/o Cross Nordic Logistics
PL 5080
00002 HELSINKI


Liitäthän mukaan sekä nimesi että tilausnumerosi. Muista pyytää lähetyksestäsi kuitti, jotta palautus voidaan korvata sinulle, vaikka lähetys katoaisi matkan aikana. Huomioithan, että asiakas vastaa palautuskuluista. Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Saat vahvistusviestin sähköpostitse, kun palautus on otettu vastaan ja rekisteröity.
Olen saanut väärän tai viallisen tuotteen. Mitä teen?
Viallisen tai väärän tuotteen palauttaminen on sinulle tottakai täysin maksutonta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Pyydämme sinua ilmoittamaan viallisesta tai väärästä tuotteesta mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
Usein kysyttyä

Ota yhteyttä

Auta meitä kehittymään - 10% alennusta