Bangerhead-teamet!
Valitse kategoria

Asiakaspalvelu


Always here for you

Me Bangerheadilla opastamme sinut kauneusviidakon läpi ja autamme juuri sinulle sopivien tuotteiden valinnassa! Bangerheadilla työskentelevät kauneuden ammattilaiset ovat apunasi ja vastaavat kaikkiin tilaus- ja tuotekysymyksiisi arkisin kello 10–17. Vastaamme kaikkiin kysymyksiin arkisin aina vuorokauden sisällä. Lähetä meille viesti alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai ota meihin yhteyttä sähköpostitse: moi@bangerhead.fi

Frequent questions

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaikamme on noin 3–5 arkipäivää.
Voinko seurata tilaustani?

Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse välilehti Tilaukset. Tilausnumeroa painamalla pääset seuraamaan tilauksesi lähetystietoja.

Tilaukseni ei löydy asiakastililtäni. Mitä teen?
Voi olla, että sinulla on kaksi erillistä asiakastiliä. Jos et löydä tekemääsi tilausta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Alennuskoodi ei toimi. Mitä teen?
Alennuskoodi täytetään sille varattuun kohtaan kassavaiheessa. Muistathan päivittää sivun koodin kirjoittamisen jälkeen! Jos koodi ei toimi, tarkista, että pienet ja suuret kirjaimet on kirjoitettu oikein. Jos koodi ei tästäkään huolimatta toimi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan palauttaa tuotteen. Mitä teen?
Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta olettaen, että tuote on alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos haluat tehdä palautuksen, pakkaa palauttamasi tuotteet huolellisesti ja lähetä palautus osoitteeseen:

Bangerhead
C/O Bonver Logistics AB
Gåshaga Brygga 1
SE-181 85
Lidingö
SWEDEN

Liitäthän mukaan sekä nimesi että tilausnumerosi. Muista pyytää lähetyksestäsi kuitti, jotta palautus voidaan korvata sinulle, vaikka lähetys katoaisi matkan aikana. Huomioithan, että asiakas vastaa palautuskuluista. Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Saat vahvistusviestin sähköpostitse, kun palautus on otettu vastaan ja rekisteröity.
Olen saanut väärän tai viallisen tuotteen. Mitä teen?
Viallisen tai väärän tuotteen palauttaminen on sinulle tottakai täysin maksutonta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Pyydämme sinua ilmoittamaan viallisesta tai väärästä tuotteesta mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
Usein kysyttyä

Get in touch

Suomenkielinen asiakaspalvelumme neuvoo sinua mielellään tilaus- ja tuotekysymyksissä sekä kauneudenhoitoon liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevan lomakkeen kautta. Pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian – arkisin aina 24 tunnin sisällä.








Lähetä viesti »
Osta nyt, maksa syyskuussa Qliro-laskulla!