Asiakaspalvelu
Bangerhead-teamet!
Valitse kategoria

Asiakaspalvelu


Always here for you

Me Bangerheadilla opastamme sinut kauneusviidakon läpi ja autamme juuri sinulle sopivien tuotteiden valinnassa! Bangerheadilla työskentelevät kauneuden ammattilaiset ovat apunasi ja vastaavat kaikkiin tilaus- ja tuotekysymyksiisi arkisin kello 10–17. Juuri nyt asiakaspalvelussamme on ruuhkaa. Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin mahdollisimman pian, korkeintaan kahden vuorokauden kuluessa. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: moi@bangerhead.fi

Tietoa PAU:n lakon vaikutuksesta toimituksiin:
Paketit kulkevat myös Postin lakon aikana, mutta lakko voi aiheuttaa pieniä viivästyksiä toimituksiin.

Usein kysyttyä

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaikamme on noin 3–5 arkipäivää.
Voinko seurata tilaustani?
Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse välilehti Tilaukset. Tilausnumeroa painamalla pääset seuraamaan tilauksesi lähetystietoja..
Tilaukseni ei löydy asiakastililtäni. Mitä teen?
Voi olla, että sinulla on kaksi erillistä asiakastiliä. Jos et löydä tekemääsi tilausta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Alennuskoodi ei toimi. Mitä teen?
Alennuskoodi täytetään sille varattuun kohtaan kassavaiheessa. Muistathan päivittää sivun koodin kirjoittamisen jälkeen! Jos koodi ei toimi, tarkista, että pienet ja suuret kirjaimet on kirjoitettu oikein. Jos koodi ei tästäkään huolimatta toimi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan palauttaa tuotteen. Mitä teen?
Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta olettaen, että tuote on alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos haluat tehdä palautuksen, pakkaa palauttamasi tuotteet huolellisesti ja vie palautus lähimpään Postin toimipisteeseen. Anna Postille sopimusnumeromme 619759 ja kerro kyseessä olevan Bangerheadille tarkoitettu palautus. Postilla on osoitetietomme ja he laskuttavat meitä palautuksesta, joten sinun ei tarvitse maksaa palautusta tehdessä mitään. Huomaathan kuitenkin, että asiakas vastaa palautuskuluista, jos kyseessä ei ole reklamaatio. Palautuksen hinta on 5.5 euroa, ja me vähennämme tämän palautuskulun sinulle palautettavasta summasta rekisteröidessämme palautusta. Jos haluat tehdä reklamaation, palautus on maksuton, mutta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekoa. 

Liitäthän palautuksen mukaan sekä nimesi että tilausnumerosi. Muista säilyttää palautuskuitti, jotta palautus voidaan korvata sinulle, vaikka lähetys katoaisi matkan aikana. Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Saat vahvistusviestin sähköpostitse, kun palautus on otettu vastaan ja rekisteröity.

Olen saanut väärän tai viallisen tuotteen. Mitä teen?
Viallisen tai väärän tuotteen palauttaminen on sinulle tottakai täysin maksutonta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Pyydämme sinua ilmoittamaan viallisesta tai väärästä tuotteesta mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
Usein kysyttyä

Ota yhteyttä