Suosikki
Ostoskori
Ostoskori ()
CYBER WEEKEND

Palautus

Joskus voi käydä niin, että tehdyn tilauksen haluaakin palauttaa. Ei huolta, se onnistuu! Muista kuitenkin tämä: Bangerheadin asiakkailla on oikeus palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta olettaen, että tuote on alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos tuotteessa on sinetti, tulee sinetin olla paikoillaan ja ehjä. Jos tilauksesi mukana on tullut tuotelahja, tulee sinun palauttaa myös lahja tilauksen mukana. Käytä palautukseen samaa laatikkoa, jossa tilaus saapui sinulle. Jos alkuperäinen laatikko on hävitetty tai vaurioitunut, pakkaa tuotteet muuhun tukevaan pakkaukseen, joka kestää postituksen. Varmista, että palauttamasi tuote/tuotteet on pakattu huolellisesti, jotta palautuksesi saapuu ehjänä perille.

Miten teen palautuksen?

Oletko vastaannottanut tilauksesi Budbeen välityksellä ja haluat tehdä palautuksen heidän kauttaan? Tällöin voit helposti tilata palautuksen noudon heidän sovelluksestaan. Ota yhteyttä meihin osoitteella moi@bangerhead.fi, jos tarvitset apua palautuksen tekemiseen.

Oletko vastaannottanut tilauksesi muun toimittajan kuin Budbeen välityksellä, mutta haluat tehdä palautuksen Budbeen kautta? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteella moi@bangerhead.fi, ja varmistamme, että asuinalueesi kuuluu Budbeen palveluiden piiriin. Asiakaspalvelumme auttaa sinua varaamaan palautuksen noudon mikäli se on mahdollista.

Jos asuinalueesi ei kuulu Budbeen palveluiden piiriin, voit tehdä palautuksen helposti viemällä pakettisi lähimpään Postin toimipisteeseesi. Anna Postille sopimusnumeromme 619759 ja kerro kyseessä olevan Bangerheadille tarkoitettu palautus. Postilla on osoitetietomme ja he laskuttavat meitä palautuksesta, joten sinun ei tarvitse maksaa mitään palautusta tehdessäsi.

Muista jättää tilauksen mukana tullut pakkauslista laatikkoon, jotta tunnistamme tilauksesi. Vaihtoehtoisesti voit laittaa laatikkoon lapun, jossa ilmoitat nimesi ja tilausnumerosi.

Mitä palautus maksaa?

Palautuksen hinta on 4.90 euroa, ja me vähennämme tämän palautuskulun sinulle palautettavasta summasta rekisteröidessämme palautusta. Jos haluat tehdä reklamaation, palautus on maksuton, mutta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekoa.

Miten kauan palautuksen käsittely kestää?

Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Kun palautuksesi on käsitelty, suoritamme rahanpalautuksen tai vaihtoehtoisesti lähetämme sinulle päivitetyn laskun. Saat ilmoituksen sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty.

Onko sinulla aktiivinen laksu Qliron palvelussa? Voit jäädyttää laskun palautuksen käsittelyn ajaksi ilmoittamalla palautuksesta Qliron sovellukseen tai ottamalla heihin yhteyttä.


Tuotteen vaihtaminen


Eikö tilaamasi tuote ollutkaan juuri se oikea? Ei hätää, me autamme! Olettaen, että tuote on täysin uudenveroisessa kunnossa ja avaamaton, sinulla on oikeus vaihtaa tuote toiseen 30 päivän ajan tilauksesi vastaanottamisesta. Pakkaa väärä tuote huolellisesti tukevaan pakettiin. On tärkeää, että lisäät pakettiin mukaan lapun, jossa lukee nimesi ja tilausnumerosi, jotta tunnistamme tilauksesi. Pidä huolta siitä, että palautettava tuote on pakattu huolellisesti, siten ettei se mene rikki postituksen aikana. Ota yhteyttä meihin osoitteella moi@bangerhead.fi ja autamme sinua tekemään palautuksen. Kun palautus on tehty, voit kaikessa rauhassa palata sivuillemme ja tilata tuotteen, jonka haluat tilalle. Me palautamme rahasi alkuperäisestä tilauksestasi niin pian kun palautus on saapunut varastollemme. Tuotteen vaihtaminen on täysin ilmaista, joten sinun ei tarvitse huolehtia ylimääräisistä postikuluista tai palvelumaksuista!

Miten kauan palautuksen käsittely kestää?

Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Kun palautuksesi on käsitelty, suoritamme rahanpalautuksen tai vaihtoehtoisesti lähetämme sinulle päivitetyn laskun. Saat ilmoituksen sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty.

Onko sinulla aktiivinen laksu Qliron palvelussa? Voit jäädyttää laskun palautuksen käsittelyn ajaksi ilmoittamalla palautuksesta Qliron sovellukseen tai ottamalla heihin yhteyttä.


Olekto vastaannottanut väärän tuotteen?


Teemme aina parhaamme tarjotaksemme asiakkaillemme mahdollisimman hyvän kokemuksen, mutta joskus jokin menee vikaan. Ota yhteyttä meihin osoitteella moi@bangerhead.fi, jos olet vastaannottanut väärän tuotteen ja korjaamme asian tottakai pikimmiten. Kun otat meihin yhteyttä, ilmoita tilausnumerosi, mikä tuote tilauksestasi mahdollisesti puuttuu ja lisää kuva vastaanottamastasi väärästä tuotteesta. Varastomme tarkistaa tällöin tuotteen hyllypaikan ja vamistaa, että tuotteet on lajiteltu oikein, jotta voimme lähettää oikean tuotteen sinulle. Jos käy niin, että tilaamasi tuote on päässyt loppumaan varastolta, asia voidaan ratkaista muulla tavalla. Teemme parhaamme auttaaksemme sinua, joten älä epäröi ottaa yhteyttä, mikäli jokin on mennyt vikaan!


Reklamaatio


Jos olet vastaannottanut viallisen tuotteen, saat tottakai palauttaa sen maksutta. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Bangerhead ottaa vastuun tuotteista, jotka ovat vaurioituneet tai vioittuneet tilauksen postituksen aikana. Siksi on tärkeää, että tarkastat tilaamiesi tuotteiden kunnon, kun vastaanotat tilauksesi. Ota meihin yhteyttä osoitteella moi@bangerhead.fi ja ilmoita tilausnumerosi, mikä tuote tilauksessa on viallinen ja lähetä kuva viallisesta tuotteesta. Käsittelemme reklamaatiosi niin pian kuin mahdollista.

Valmistusvirhe

Onko tilaamasi tuote lakannut toimimasta tai mennyt rikki valmistusvirheen vuoksi? Ota meihin yhteyttä osoitteella moi@bangerhead.fi, ilmoita tilausnumerosi, mikä tuote on kyseessä ja lisää kuva tai video, jossa tuotteen viallisuus ilmenee, jotta voimme auttaa sinua viemään reklamaatiota eteenpäin.

Tarjoamme kaikille sähkötyökaluille kahden vuoden takuun.

HUOM! Jos reklamaatio koskee GHD-tuotetta, täytä seuraava lomake: https://www.ghdhair.com/fi/help/returns


Noutamattomat paketit

Noutamattomista paketeista sekä paketeista, joita ei voida toimittaa virheellisten osoitetietojen vuoksi veloitamme 25€ käsittelymaksun rahanpalautuksen yhteydessä. Tämä maksu kattaa palautuksen postitukseen ja käsittelyyn liittyvät kulut, kun pakettia ei olla noudettu tai voitu toimittaa. Huomioithan, että toimitukset ovat noudettavissa noutopaikasta 7 päivän ajan, minkä jälkeen ne palautuvat varastollemme.

Olet itse vastuussa siitä, että tilaushetkellä antamasi tiedot, kuten osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikeat. Ota meihin yhteyttä välittömästi, jos huomaat, että tilaukseesi on päätynyt vääriä tietoja, jotta voimme korjata asian ennen kuin paketti palautuu meille.