💄 Jopa 20% alennusta valikoiduista kauneussuosikeista! 💄
Suosikki
Ostoskori
Ostoskori ()

Tilauksen tekemisen ja kauneudesta inspiroitumisen pitäisi olla mahdollisimman helppoa. Olemme koonneet useimmin kysyttyjä kysymyksiä saman katon alle, jotta saat nopeasti vastaukset mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta täältä, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakastili

  • Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
    Paina etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu-painiketta ja täytä sähköpostiosoitteesi. Klikkaa "Kirjaudu" ja paina tämän jälkeen "Unohtuiko salasana" -painiketta. Lähetämme uuden salasanan sähköpostiisi.
  • Miten kanta-asiakasohjelma toimii?
    Saat bonuspisteitä joka kerta, kun teet ostoksia. Pisteiden määrä riippuu tilauksesi loppusummasta. Uudet bonuspisteet rekisteröidään asiakastilillesi 30 päivää tilauksen tekemisen jälkeen. Voit käyttää bonuspisteitä tilauksesi maksamiseen heti, kun olet saavuttanut vähintään 2000 bonuspistettä. Bonuspisteet ovat voimassa 1 vuoden. Jos sinulla on kysyttävää kanta-asiakasohjelmasta, voit aina ottaa meihin yhteyttä.

Tilaus

  • Varataanko ostoskoriin lisäämäni tuotteet minulle?
    Kun lisäät tuotteen ostoskoriin, se on varattu sinulle 30 minuutin ajan.
  • Onko tilaukseni rekisteröity?
    Lähetämme asiakkaillemme tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun olemme ottaneet tilauksen vastaan. Tilausvahvistus lähetetään tilaustiedoissa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Tarkistathan sähköpostiti roskapostikansion, jos et ole saanut tilausvahvistusta. Jos olet epävarma siitä, menikö tilauksesi läpi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin teet uuden tilauksen.
  • Mistä voin tarkistaa tilaukseni statuksen?
    Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse kohta Tilaukset. Tilausnumeroa painamalla pääset seuraamaan tilauksesi lähetystietoja.
  • En löydä tilaustani asiakastililtäni. Mitä teen?
    Voi olla, että sinulla on kaksi erillistä asiakastiliä. Mikäli et löydä tekemääsi tilausta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Voiko tilauksia yhdistää?
    Tilauksia ei valitettavasti voi yhdistää jälkikäteen.
  • Voiko tilauksen perua tai voiko siihen tehdä muutoksia jälkikäteen?
    Varastomme pakkaa meille tulleet tilaukset arkipäivinä erittäin nopeasti sen jälkeen, kun tilaus on tullut meille, joten pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian tilauksen teon jälkeen, jos haluat perua tilauksen tai tehdä siihen muutoksia. Jos tilauksesi on jo ehditty pakkaamaan tai lähettämään, emme valitettavasti voi muuttaa tilausta tai perua sitä. 
  • En ole saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?
    Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio varmistaaksesi, ettei tilausvahvistus ole päätynyt sinne. Löydät kaikki tekemäsi tilaukset myös asiakastililtäsi, joten voit tarkastella tilauksesi tietoja kirjautumalla sisään asiakastilillesi. Jos et löydä tilausvahvistusta sähköpostistasi eivätkä tilauksesi tiedot näy asiakastililläsi, voi olla että tilaustiedoissasi on väärä sähköpostiosoite tai että tilauksesi ei ole mennyt läpi. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua selvittämään, mistä on kyse.

Maksaminen

  • Mitä maksutapoja voin käyttää?
    Verkkokaupassamme voit valita maksutavaksi korttimaksun, verkkopankkimaksun, Qliro-laskun, Qliro Kampanja -laskun tai Qliro-osamaksun. Voit lukea lisää laskulla maksamisesta täältä.
  • Mitä laskulla maksaminen maksaa?
    Laskulla maksaminen on ilmaista, kun valitset maksutavaksi Qliron sähköisen laskun. Jos valitset maksutavaksi paperilaskun pidemmällä maksuajalla, laskun hinta on 4,99€. Lue lisää Qliro-tilistä ja osamaksusta täältä.
  • Pitääkö minun ilmoittaa henkilötunnukseni tilatessani Bangerheadiltä?
    Henkilötunnuksen perusteella tarkistamme asiakkaan väestörekisteri- ja luottotiedot, ja se on siksi ilmoitettava laskulla tilattaessa. Verkkopankki- ja korttimaksulla maksaessa henkilötunnusta ei tarvitse ilmoittaa.
  • Alennuskoodi ei toimi. Mitä teen?
    Alennuskoodi täytetään sille varattuun kohtaan kassavaiheessa. Muistathan päivittää sivun koodin kirjoittamisen jälkeen! Jos koodi ei toimi, tarkista, että pienet ja suuret kirjaimet on kirjoitettu oikein. Jos koodi ei tästäkään huolimatta toimi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Saanko alennuskoodin arvon takaisin palautuksen yhteydessä?
    Maksamme alennuskoodin arvon takaisin palatuksen yhteydessä ainoastaan, jos kyseessä on asiakkaalle toimitettu virheellinen tai viallinen tuote.
  • Asiakastililläni on hyvityssumma, jonka haluaisin käyttää tilaukseeni. Miten saan summan käyttööni?
    Löydät asiakastililläsi olevan hyvityssumman kassalta. Löydät summan "Käytä asiakastilillä olevaa summaa maksamiseen" -painikkeen alta.

Palautukset

  • Haluan palauttaa tuotteen. Mitä teen?
    Bangerheadin asiakkaalla sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta olettaen, että tuote on alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos haluat tehdä palautuksen, pakkaa palauttamasi tuotteet huolellisesti ja vie palautus lähimpään Postin toimipisteeseen. Anna Postille sopimusnumeromme 619759 ja kerro kyseessä olevan Bangerheadille tarkoitettu palautus. Postilla on osoitetietomme ja he laskuttavat meitä palautuksesta, joten sinun ei tarvitse maksaa palautusta tehdessä mitään. Huomaathan kuitenkin, että asiakas vastaa palautuskuluista, jos kyseessä ei ole reklamaatio. Palautuksen hinta on 5.5 euroa, ja me vähennämme tämän palautuskulun sinulle palautettavasta summasta rekisteröidessämme palautusta.
  • Hauan vaihtaa tuotteen. Mitä teen?
    Bangerheadin asiakkaalla sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta olettaen, että tuote on alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen, ota yhteyttä asiakapalveluumme ja autamme sinua eteenpäin.
  • Haluan tehdä reklamaation. Miten se onnistuu?
    Jos haluat tehdä reklamaation, palautus on maksuton, mutta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekoa. Liitäthän palautukseen mukaan tilausnumerosi ja nimesi. Muista pyytää lähetyksestäsi kuitti, jotta palautus voidaan korvata sinulle, vaikka lähetys katoaisi matkalla. Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Saat vahvistusviestin sähköpostitse, kun palautus on otettu vastaan ja rekisteröity. Jos haluat tehdä reklamaation tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin neuvomme sinua maksuttoman palautuksen teossa.
  • Olen tehnyt palautuksen. Milloin saan rahani takaisin?
    Palautusten käsittelyaika on 1–3 viikkoa. Maksamme rahat takaisin 30 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

Toimitus

  • Kuinka pitkä toimitusaika on?
    Jos teet tilauksesi arkipäivänä ennen kl 12, lähetämme tilauksesi varastoltamme samana päivänä. Jos teet tilauksen kl 12 jälkeen, tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Jos teet tilauksesi perjantaina kl 12 jälkeen tai viikonlopun aikana, tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Toimitusaikamme noutopisteisiin on noin 3–5 arkipäivää. Pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Oulussa voit valita toimitustavaksi Budbeen, jolloin toimitusaika on normaalisti 2-3 arkipäivää.
  • Mihin tilaukseni toimitetaan?
    Kun tilaus toimitetaan Postin välityksellä, se lähetetään toimitusosoitetta lähellä sijaitsevaan Postin noutopisteeseen. Kun paketti on noudettavissa, lähetetään tilauksen yhteydessä ilmoitettuun matkapuhelinnumeroon saapumisilmoitus tekstiviestinä. Lähetystä noudettaessa on näytettävä voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Toimitukset ovat noudettavissa 7 päivän ajan. Noutamattomista toimituksista veloitamme 25 euroa.

    Kun tilaus toimitetaan Budbeen välityksellä, se toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseen klo 17-22 välisenä aikana. Kun tilauksesi saapuu Budbeen käsittelyyn, saat tästä ilmoituksen tekstiviestitse ja voit valita toimitusajankohdan ja seurata lähetystäsi reaaliajassa kartalta puhelimella tai tietokoneella.  Jätä tarvittavat tiedot kuten ovikoodi ja mahdolliset ohjeet kuljettajalle toimitusajankohdan valinnan yhteydessä. Halutessasi voit valita, että paketti jätetään oven taakse ilman kontaktia kuljettajaan.
  • Kuinka kauan pakettiani säilytetään noutopisteessä?
    Toimituksia säilytetään noutopisteissä 7 päivän ajan. Noutamaton paketti palautuu automaattisesti Bangerheadille. Noutamattomista toimituksista veloitamme 25 euroa.
  • Mistä tiedän, että pakettini on saapunut?
    Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, kun tilauksesi on noudettavissa. Tarvitset saapumisilmoituksessa olevia tietoja tilauksen noutamiseen. Jos olet poistanut saapumisilmoituksen, voit noutaa paketin myös lähetystunnuksella, jonka näet asiakastililtä välilehdeltä Tilaukset.
  • En ole saanut tilaustani. Mitä teen?
    Lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen, kun toimituksesi on postitettu. Tilauksen toimittaminen kestää normaalisti 3–5 arkipäivää. Jos et ole saanut tilaustasi viikon sisällä tilauksen tekemisestä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
  • Toimitatteko tilauksia muihin maihin kuin Suomeen?
    Toimitamme tilauksia Suomen ja Ahvenanmaan lisäksi Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan. Jos haluat tilata Ruotsiin, Norjaan tai Tanskaan, käytäthän kunkin maan verkkokauppasivua.
  • Voinko tilauksen toimittaa osoitteeseen, joka ei ole Väestörekisteriin kirjattu osoite?
    Jos haluat, että tilaus toimitetaan muuhun osoitteeseen kuin osoitteeseen, jossa olet kirjoilla, valitse maksutavaksi korttimaksu tai verkkopankkimaksu. Laskulla maksaessa toimitamme turvallisuussyistä tilaukset ainoastaan siihen osoitteeseen, jossa asiakas on kirjoilla. Toimitusosoitetta ei voi muuttaa jälkikäteen.
  • Kuinka paljon toimitus maksaa?
    Saat kaikki yli 50 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Alle 50 euron tilauksille toimitusmaksu on 4.90 euroa tilauksen koosta riippumatta.
  • Kan jag beställa till Åland? Voinko tehdä tilauksen Ahvenanmaalle?
    Ja, du kan beställä från oss till Åland. Du har även rätt att få momsen avdragen från din order när du beställer till Åland. När du har gjort din beställning mejla oss på kundtjänst så drar vi av momsen från din faktura eller återbetalar momsen till ditt konto om du gör beställningen med kortbetalning eller internetbank. / Kyllä, voit tehdä tilauksen Ahvenanmaalle. Kun teet tilauksen Ahvenanmaalle, sinulla on oikeus saada arvonlisävero vähennettyä tilauksestasi. Kun olet tehnyt tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja autamme sinua eteenpäin!

Turvallisuus

  • Onko verkossa maksaminen turvallista?
    Bangerhead tekee yhteistyötä Pohjoismaiden johtavan verkkomaksupalvelujen tarjoajan, Trustlyn, kanssa. Kaikki tapahtumat, jotka on tehty palvelun kautta käyttämällä esimerkiksi koodien ja salasanojen kaltaisia henkilökohtaisia käyttäjätietoja, katsotaan tilin todennetun omistajan tekemiksi. Trustly kerää ja käsittelee käyttäjän tapahtuman aikana antamat sisäänkirjaustiedot. Trustly välittää tiedot verkkopankkiin palvelun käyttöliittymän kautta käyttämällä suojattua yhteyttä. Palvelussa käytetään salattua tietoliikennettä. Käyttäjän salaisia sisäänkirjaustietoja ei koskaan tallenneta, vaan ne välitetään valitun verkkopankin syöttökenttään. Kun valitset maksutavaksi korttimaksun, sinut ohjataan SSL-salauksella suojatulle sivulle. Sivu käyttää Visan ja MasterCardin yhdessä kehittämää 3D Secure -todentamispalvelua.
  • Mikä on eväste?
    Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Eväste on teknistä informaatiota sisältävä tekstitiedosto, jonka tarkoitus on parantaa käyttäjän käyntiä verkkosivustolla. Selaimesi tulee hyväksyä evästeet, jotta tuotteiden lisääminen ostoskoriin onnistuu. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos evästeisiin liittyvät kysymykset askarruttavat sinua.