Bangerhead-teamet!
Valitse kategoria

Usein kysyttyä

Ask us anything!

Mitä tahansa mietitkin, Bangerheadilla työskentelevät kauneusalan ammattilaiset osaavat varmasti auttaa! Jotta uusista tuotteista inspiroituminen ja tilausten teko sujuisi mahdollisimman sujuvasti, olemme koonneet yhteen tavallisimmat kysymykset kätevästi eri kategorioiden alle. Jos vastaus kysymykseesi ei jostain kumman syystä löytyisi täältä, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme!

Asiakastili 

Miten asiakastili luodaan?
Asiakastilin luominen on helppoa ja vie vain muutaman minuutin! Paina ensin verkkokaupan etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu-painiketta. Täytä tietosi lomakkeeseen ja tallenna tiedot tai valitse Facebookin kautta tehtävä kirjautuminen. Asiakastili on nyt luotu. Saat asiakastilin luomisesta myös sähköpostivahvistuksen
Maksaako asiakastilin luominen?
Asiakastilin luominen on täysin ilmaista! Huomioithan, että asiakastili on välttämätön, jos haluat tehdä ostoksia verkkokaupassa. Jos sinulla ei vielä ole asiakastiliä, luomme sinulle automaattisesti tilin ensimmäisen tilauksesi yhteydessä.
Missä muodossa henkilötunnus täytetään?
Kirjoita henkilötunnuksesi muodossa ppkkvv-xxxx. Jos järjestelmä herjaa huolimatta siitä, että olet täyttänyt henkilötunnuksen oikeassa muodossa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voiko asiakastilin poistaa?
Asiakastilin poistaminen on mahdollista. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat poistaa asiakastilisi.
Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
Paina etusivun oikeassa yläkulmassa olevaa Kirjaudu-painiketta. Paina sitten Oletko unohtanut salasanasi? -linkkiä ja anna sähköpostiosoitteesi. Lähetämme uuden salasanan sähköpostiisi.
Voinko vaihtaa salasanani tai tehdä muutoksia omiin tietoihini?
Voit vaihtaa salasanasi ja tehdä muutoksia omiin tietoihisi kirjautumalla asiakastilillesi. Valitse välilehti Asetukset ja tee haluamasi muutokset niille varattuihin kenttiin.
En halua uutiskirjettä. Mitä teen?
Voit poistaa sähköpostiosoitteesi uutiskirjelistalta uutiskirjeen alareunassa sijaitsevan linkin kautta. Jos linkki ei toimi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus & palautus

Miten teen tilauksen?
Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, paina ostoskorivalikon alakulmassa olevaa Kassalle-painiketta. Pääset kassavaiheeseen, jossa voit muun muassa tarkastella tilaustasi ja valita haluamasi maksutavan. Jos sinulla on jo asiakastili, suosittelemme, että menet kassavaiheeseen sisäänkirjautuneena. Näin saat nimi- ja osoitetietosi tilaustietoihin suoraan. Jos sinulle ei ole asiakastiliä, luomme sen sinulle automaattisesti ensimmäisen tilauksen yhteydessä.
Varataanko ostoskorissa olevat tuotteet, kun siirryn kassavaiheeseen?
Ostoskorissa olevia tuotteita ei varata, joten tilaus kannattaa tehdä loppuun mahdollisimman pian kassavaiheeseen siirtymisen jälkeen.
Onko tilaukseni rekisteröitynyt?
Lähetämme asiakkaillemme tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun olemme ottaneet tilauksen vastaan. Tilausvahvistus lähetetään tilaustiedoissa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Tarkistathan sähköpostiti roskapostikansion, jos et ole saanut tilausvahvistusta. Jos olet epävarma tilauksesi rekisteröitymisestä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Miten tarkastelen tilauksiani?
Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse kohta Tilaukset. Tilausnumeroa painamalla pääset seuraamaan tilauksesi lähetystietoja.
Tilaukseni ei löydy asiakastililtäni. Mitä teen?
Voi olla, että sinulla on kaksi erillistä asiakastiliä. Mikäli et löydä tekemääsi tilausta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voiko tilauksia yhdistää?

Tilauksia ei valitettavasti voi yhdistää jälkikäteen.

Voiko tilauksen perua tai voiko siihen tehdä muutoksia?
Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian tilauksen teon jälkeen, jos haluat perua tilauksen tai tehdä siihen muutoksia. Jos tilauksesi on jo ehditty lähettämään, emme valitettavasti voi muuttaa tilausta tai perua sitä.
Haluan palauttaa tuotteen. Mitä teen?
Jos haluat tehdä palautuksen, pakkaa tuote huolellisesti ja lähetä palautus osoitteeseen:

Bangerhead

C/O Bonver Logistics
AB Gåshaga Brygga 1
SE-181 85 Lidingö
SWEDEN

Liitäthän palautukseen mukaan tilausnumerosi ja nimesi. Muista pyytää lähetyksestäsi kuitti, jotta palautus voidaan korvata sinulle, vaikka lähetys katoaisi matkalla. Huomioithan, että asiakas vastaa palautuskuluista. Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Saat vahvistusviestin sähköpostitse, kun palautus on otettu vastaan ja rekisteröity. Jos haluat tehdä reklamaation tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin neuvomme sinua maksuttoman palautuksen teossa.
Olen saanut väärän tai viallisen tuotteen. Mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Lähetämme sinulle tietysti uuden tuotteen tai hyvitämme viallisen tuotteen hinnan sekä annamme palautusohjeet. Pyydämme sinua ilmoittamaan viallisesta tai väärästä tuotteesta mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
Olen tehnyt palautuksen. Milloin saan rahani takaisin?
Palautusten käsittelyaika on 1–3 viikkoa. Maksamme rahat takaisin 30 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

Maksaminen

Mitä maksutapoja voin käyttää?
Verkkokaupassamme voit valita maksutavaksi korttimaksun (Visa, Mastercard, Amex ja Diners), verkkopankkimaksun (Aktia, DanskeBank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, Osuuspankki, POP Pankki, Säästöpankit, S-Pankki ja Ålandsbanken), Qliro-laskun tai Qliro -osamaksun.
Peritäänkö laskulla maksaessa laskutuslisä?
Laskulla maksaessa peritään 2.98 euron suuruinen laskutuslisä.
Onko henkilötunnus ilmoitettava tilattaessa?
Henkilötunnuksen perusteella tarkistamme asiakkaan väestörekisteri- ja luottotiedot, ja se on siksi ilmoitettava laskulla tilattaessa. Verkkopankki- ja korttimaksulla maksaessa henkilötunnusta ei tarvitse ilmoittaa.
Sisältyykö hintoihin arvonlisävero.
Verkkokauppamme hinnat sisältävät 24 prosentin suuruisen arvonlisäveron.
Alennuskoodi ei toimi. Mitä teen?
Alennuskoodi täytetään sille varattuun kohtaan kassavaiheessa. Muistathan päivittää sivun koodin kirjoittamisen jälkeen! Jos koodi ei toimi, tarkista, että pienet ja suuret kirjaimet on kirjoitettu oikein. Jos koodi ei tästäkään huolimatta toimi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Saanko alennuskoodin arvon takaisin palautuksen yhteydessä?
Maksamme alennuskoodin arvon takaisin palatuksen yhteydessä ainoastaan, jos kyseessä on asiakkaalle toimitettu virheellinen tai viallinen tuote.

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Toimitusaikamme on noin 3–5 arkipäivää.

 

Mihin tuotteet toimitetaan?
Tilaukset toimitetaan Postin välityksellä. Toimitukset lähetetään toimitusosoitetta lähellä sijaitsevaan Postin noutopisteeseen. Kun paketti on noudettavissa, lähetetään tilauksen yhteydessä ilmoitettuun matkapuhelinnumeroon saapumisilmoitus tekstiviestinä. Lähetystä noudettaessa on näytettävä voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Alle 50 euron tilauksista perimme 4.90 euron suuruisen toimitusmaksun. Yli 50 euron tilaukset toimitetaan toimituskuluitta. Toimitukset ovat noudettavissa 14 päivän ajan. Noutamattomista toimituksista veloitamme 25 euroa.
Mistä tiedän, että tilaukseni on saapunut?
Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, kun tilauksesi on noudettavsissa. Tarvitset saapumisilmoituksessa olevia tietoja tilauksen noutamiseen. Jos olet poistanut saapumisilmoituksen, voit noutaa paketin myös lähetystunnuksella, jonka näet asiakastililtä välilehdeltä Tilaukset.
En ole saanut tilaustani. Mitä teen?
Lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen, kun toimituksesi on postitettu. Tilauksen toimittaminen kestää normaalisti 3–5 arkipäivää. Jos et ole saanut tilaustasi viikon sisällä tilauksen tekemisestä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Toimitatteko tilauksia muihin maihin?

Toimitamme tilauksia Suomen ja Ahvenanmaan lisäksi Ruotsiin ja Norjaan.

Voinko tilauksen toimittaa osoitteeseen, joka ei ole Väestörekisteriin kirjattu osoite?
Jos haluat, että tilaus toimitetaan muuhun osoitteeseen kuin osoitteeseen, jossa olet kirjoilla, valitse maksutavaksi korttimaksu tai verkkopankkimaksu. Laskulla maksaessa toimitamme turvallisuussyistä tilaukset ainoastaan siihen osoitteeseen, jossa asiakas on kirjoilla. Toimitusosoitetta ei voi muuttaa jälkikäteen.
Kuinka paljon toimitus maksaa?

Saat kaikki yli 50 euron tilaukset ilman toimituskuluja. Alle 50 euron tilauksille toimitusmaksu on 4.90 euroa tilauksen koosta riippumatta.

Turvallisuus

Onko verkossa maksaminen turvallista?
Bangerhead tekee yhteistyötä Pohjoismaiden johtavan verkkomaksupalvelujen tarjoajan, DIBS Payment Service AB:n, kanssa. Kun valitset maksutavaksi korttimaksun, sinut ohjataan SSL-salauksella suojatulle sivulle. Sivu käyttää Visan ja MasterCardin yhdessä kehittämää 3D Secure -todentamispalvelua.
Mikä on eväste?
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Eväste on teknistä informaatiota sisältävä tekstitiedosto, jonka tarkoitus on parantaa käyttäjän käyntiä verkkosivustolla. Selaimesi tulee hyväksyä evästeet, jotta tuotteiden lisääminen ostoskoriin onnistuu. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos evästeisiin liittyvät kysymykset askarruttavat sinua.
Osta nyt, maksa elokuussa Qliro-laskulla!